Our mobile workshop equipped for external repairs 24h
This is custom heading element
IVECO offre un servizio di assistenza su strada attivo 24 ore su 24, 7 giorni su 7, festività comprese, per garantire ai clienti il massimo supporto!
Servizio Assistenza stradale veicoli commerciali ed industriali. Soccorsi con garanzia di pagamento, assistenza h24.
NON-STOP ASSISTANCE
IVECO offers a roadside assistance service active 24 hours a day, 7 days a week, including holidays, to guarantee customers maximum support!
- Assistenza su strada e/o ricovero in officina
- Obiettivo: assistenza entro un’ora
- Ovunque, in Italia e in Europa
- Basta una telefonata
- L’operatore parla italiano
- Il più alto standard di servizio in Europa
- Iscrizione gratuita e nessuna tassa annuale
- Per tutti i veicoli Iveco
- Se in garanzia, nulla da pagare
- Roadside assistance service for commercial and industrial vehicles.
- Assistance with payment guarantee, assistance h24.
- Roadside assistance and / or admission to the workshop
- Objective: assistance within one hour
- Everywhere, in Italy and in Europe
- A phone call is enough
- The operator speaks Italian
- The highest standard of service in Europe
- Free registration and no annual fee
- For all Iveco vehicles
- If under warranty, nothing to pay
OVUNQUE IN ITALIA E IN EUROPA
EVERYWHERE IN ITALY AND EUROPE
ASSISTENZA ENTRO 1 ORA
ASSISTANCE WITHIN 1 HOUR
La Procedura:
Il cliente telefona alla centrale operativa
La centrale operativa richiede tutti i dati del cliente, del veicolo e la località dove il mezzo è fermo, la natura del guasto
La centrale operativa attiva il Punto Assistenziale Iveco più vicino al luogo dove è richiesto l’intervento e fornisce: le indicazioni sul tipo di intervento tecnico da effettuare e sullo stato di garanzia del veicolo
Il Punto Assistenziale, dopo aver ricevuto le suddette indicazioni, dovrà tassativamente indicare l’ora in cui è previsto l’arrivo sul luogo dell’intervento.
The procedure:
The customer calls the operations center
The operations center requests all the data of the customer, the vehicle and the location where the vehicle is stopped, the nature of the breakdown
The operations center activates the Iveco Service Point closest to the place where the intervention is requested and provides: information on the type of technical intervention to be carried out and on the vehicle warranty status
The Assistance Point, after having received the aforementioned indications, must strictly indicate the time at which the arrival at the place of the intervention is expected.